Znalezienie flow

Niektóre trasy czasem wydają się być niedostępne, zarówno z powodu odległości, braku czasu. długości, nachylenia jak i nudnych podjazdów. Kiedy w końcu dotrzemy na taką , wiemy , że było warto. Wierzymy , że zabawa to nie tylko zjazd’ ale cała trasa. Spark eRIDE z wspomaganiem silnika, powoduje , że podjazdy są tak samo przyjemne i inspirujące jak zjazdy.

Projekt i integracja

Dla zapewnienia lepszego wyglądu i integracji części z’aprojektowaliśmy wspólnie z Shimano nowy silnik. Celem było stworzenie roweru elektrycznego o wyglądzie klasycznego roweru. Nowa lepsza integracja silnika i ramy służy nie tylko wyglądowi ale również lepszemu rozłożeniu ciężaru. Co stanowi ważną korzyść jeśli chodzi o prowadzenie roweru.

SPECYFIKACJA

MAKSYMALNY ZASIĘG
100km Eco
75km trail
50km boost

MAKSYMALNA PRĘDKOŚĆ
25KM/H

POJEMNOŚĆ BATERII
500WH

SKOK
przód 130mm
tył 120mm

TECHNOLOGIA

KOMPATYBILNOŚĆ KÓŁ

W przeciwieństwie do swoich konkurentów, nowy Genius daje możliwość jazdy zarówno na kołach 27,5'' jak również 29''. Nie potrzeba zmieniać niczego, poza podkładką mimośrodową, którą regulujemy ustawienie geometrii przedniego trójkąta, zakładasz koła, które preferujesz, wsiadasz i jedziesz. Dla kół o rozmiarze 27,5'' można używać opon o rozmiarze 2,5, 2,6, oraz 2,8, do kół 29'' pasują opony o rozmiarach od 2,4 do 2,6. Genius to rower dla każdego , a teraz w nowej odsłonie brzmi to jeszcze bardziej prawdziwie. Jedna rama, mnóstwo opcji!

TWINLOC

System zawieszenia TwinLoc oferuje najbardziej wydajne prowadzenie roweru w każdych warunkach jezdnych. Jest to tym cenniejsze, im większa jest waga rowerów elektrycznych. Nawet w przypadku elektrycznego wspomagania wpływa to na sprawność skoku, pedałowania i mocy, w jakiej się poruszasz, zwłaszcza na długich, stromych podjazdach. TwinLoc umożliwia nie tylko zmianę tłumienia , ale również zmianę krzywej pracy, dynamicznie zmieniając geometrię roweru.

GEOMETRIA

E-Genius jest Geniuszem. Integracja baterii i silnika pozwala nam na wykonanie prawie takiej samej geometrii jak w wersji normalnej bez silnika. Zdecydowaliśmy się na nieco dłuższe widelec tylni (460mm) zwiększając stabilność w trybie Boost. Kąt nachylenia główki i wysokość BB są takie same.

WYJMOWANIE BATERII

Wyjęcie baterii jest bardzo proste. Wdrożyliśmy kilka wizualnych wskazówek, aby pomóc Ci szybko i łatwo wyjąć baterię. Zielona strefa oznacza, że jesteś we właściwej pozycji do podłączania lub odłączania.

 

Silnik SHIMANO STEPS E-8000

Seria E-8000 Shimano zapewnia wyższy poziom integracji i dopasowania komponentów oraz lepszą wydajność. E 8000 to nowa ulepszona terenowa wersja E-6000, która została stworzona dla nowych doświadczeń MTB.

 

Wyświetlacz

Nowy kolorowy wyświetlacz ma kompaktowy rozmiar dzięki czemu jest ładnie zintegrowany z kierownicą. Wyświetlacz jest w pełni kompatybilny z Di2 jak również umożliwia spersonalizowanie ustawień.

Switch

The switch has been redesigned speci cally for mountain bikes. Thanks to the ergonomic design improvements, the switch is now better integrated and o ers a similar feel as that of a gear shifter.

New design

To meet MTB specific needs, the E-8000 series was designed with all day performance in mind. The capacity of the Ion-Lithium battery has been increased to 500WH and can now be recharged up to 80% in only 2.5 hours. The new design features a lower pro le specically for mountain bikes which improves both impact and vibration resistance. The battery pack o ers 36V of nominal voltage.

Drive unit

The E-8000 series drive unit has been redesigned to allow for improved integration into current mountain bike frames. The compact design of the drive unit allows for shorter chain stays and more tire clearance. These features, together with the light weight of the engine pack (below 3.2kg) and a standard Q-factor (175mm), improve handling and ride feel substantially. Along with a new drive unit Shimano has developed a new sti and lightweight BB axle with Hollowtech-II technology designed to accommodate E-MTB specic crank-sets. The drive unit achieves a maximum power output of 70Nm and 250W.

Rower Spark eRide 910

Zobacz więcej

Rower Spark eRide 920

Zobacz więcej

Rower Spark eRide 930

Zobacz więcej

Rower Contessa Spark eRide 710

Zobacz więcej