Opublikowano: 2019-06-25 22:48:39

Poprawa doskonałości - SCOTT przedstawia zupełnie nowy model Addict RC

SCOTT przedstawia nowość -Addict RC

Nowy model Addict RC jest wzorcem szosowego roweru wyścigowego. Został zaprojektowany tak, aby pasował do potrzeb naszego zespołu UCI World Tour Mitchelton-SCOTT jak również dla wszystkich zapalonych kolarzy.
Niezwykle lekki, ze starannie dopracowaną strukturą włókien węglowych jaką do tej pory stworzyliśmy oraz z całkowicie zintegrowanymi przewodami i właściwościami aerodynamicznymi, sprawiają, że jest to wymarzony rower, któremu nie sposób się oprzeć.

Givisiez, Szwajcaria –Od czasu wprowadzenia na rynek w 2008 roku, Addict RC jest jednym z najbardziej udanych rowerów szosowych na rynku. Wisienką na torcie było zwycięstwo Simona Yatesa Vuelta w Espanie w 2018 roku na tym modelu. NOWY Addict RC jest tak kompletny, jak to tylko możliwe, jeśli chodzi o doskonały, wysokowydajny rower szosowy. Bez względu na to, czy próbujesz wygrać największe wyścigi na świecie, czy pokonujesz wirtualny odcinek w pomieszczeniu, czy też zabierasz swoich kumpli na lokalną przejażdżkę, Addict RC sprawi, iż będzie jeszcze bardziej prawdopodobnym to że wyjdziesz pierwszy na szczyt.

 

 

SCOTT Addict RC Ultimate -  6.9 kg dla rozmiaru M. Obsesja lekkości powraca w nowym wydaniu.

 

 

 

Integracja
Od początku procesu rozwoju, naszym celem było doprowadzenie integracji prowadzenia przewodów na zupełnie nowy poziom. Dlatego też jesteśmy dumni, że nowy model Addict RC jest pierwszym rowerem z całkowicie zintegrowanym systemem prowadzenia kabli do mechanicznej czy elektronicznej zmiany biegów bez kompromisów w tym zakresie; hamowania, osiągów układu kierowniczego czy sztywności główki. Jest to możliwe dzięki naszej nowo opatentowanej konstrukcji  widelca Eccentric. Dodatkową zaletą jest to, że nasz nowy sposób prowadzenia kabli ułatwia mechanikom serwisowanie roweru.


 

 

Czysty i niezakłócony wygląd , nasz nowy kokpit Syncros combo pozwala na poprowadzenie wszystkich kabli całkowicie wewnętrznie, poprzez kierownicę i stery bezpośrednio do ramy.

 


 

 

"Od kiedy stałem się profesjonalistą, Addict RC jest moim zaufanym rumakiem. Jest bardzo wygodnym rowerem w górach, szczególnie ze względu na jego niską wagę. Teraz, nowa wersja nie tylko pozostaje lekka, ale jest sztywniejsza, w pełni zintegrowana, bardziej aerodynamiczna i wyposażona w hamulce tarczowe dla lepszego hamowania, szczególnie podczas deszczu, co czyni go doskonałym rowerem do wspinaczki.”

Simon Yates, zwycięzca Vuelta a Espana 2018

 


 

LEKKOŚĆ I SZTYWNOŚĆ
Wyrafinowana warstwa włókien węglowych o bardzo wysokim module sprężystości wzdłuż "sztywnego szkieletu" roweru, pozwoliła na znaczne zwiększenie sztywności suportu. Ponadto zastosowanie naszej zaawansowanej struktury formowania zmniejsza do minimum ilość połączeń klejonych.

 

Pusta konstrukcja ramy maksymalnie redukuje wagę. Hak w nowym  Addict RC został zaprojektowany na nowo, tak aby w pełni zintegrować się z osią a to pozwala na prostą i lekką konstrukcję


 

 

AERODYNAMIKA
Opatentowana konstrukcja profilu rur  SCOTT zastosowana została do głównych rur (rura dolna, rura górna, rura podsiodłowa, sztyca siodła) w celu optymalizacji przepływu powietrza i zmniejszenia ogólnego oporu powietrza.

 

 

 

GEOMETRIA
Nowy Addict wykorzystuje geometrię wyścigową, która spełnia wymagania zarówno naszych profesjonalnych zawodników, jak i amatorów o sportowej zacięciu, którzy preferują bardziej agresywną pozycję i bardzo bezpośrednią jazdę na rowerze. Aby to umożliwić, ściśle współpracowaliśmy z naszymi profesjonalistami z Mitchelton-SCOTT i jedną z najbardziej utytułowanych firm  zajmujących się dopasowaniem rowerów Radlabor. To partnerstwo pozwoliło nam ocenić tysiące pozycji, aby znaleźć tą optymalną dla rowerzystów zorientowanych na osiągi.

 

Porównanie geometrii - wyścigowa Geometria (nowy Addict RC) vs. Endurance Geometria (Addict)

 

Modele 2020 SCOTT Addict RC będą dostępne w sklepach jesienią 2019.



Chcesz
wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego
Newslettera i otrzymuj
najnowsze informacje.


Newsletter