Opublikowano: 2021-06-26 15:27:10

Odkryj całkowicie Nowego Spark 900!

WSZYSTKO O NOWYM SPARK 900

Co przychodzi Ci do głowy, gdy myślisz o idealnym rowerze górskim? Dla nas jest to zupełnie nowy Spark 900. Odkryj, co sprawia, że Spark 900 jest wyjątkowy!

Givisiez, Szwajcaria. Czerwiec 2021. Co sprawia, że Spark 900 jest tak dobry? Cóż, poza tym, że jest szybki, lekki i wyjątkowo sprawny w każdym terenie, jest po prostu cholernie ładny. Rower do jazdy po szlakach z krótkim skokiem? "Do jazdy w terenie? Okazjonalny rower wyścigowy? Jakkolwiek, nazywaj go jak chcesz. Wiemy tylko, że jest to cholernie dobry rower górski.

To rower tak wyjątkowy, że nawet Brendan Fairclough jest nim trochę... zaciekawiony. Czy zobaczymy go w parze z Nino Schurterem? Obejrzyj wideo, aby się tego dowiedzieć.

 

Zobacz Video

 

Spark 900 należy do naszego segmentu rowerów trailowych, obok Geniusa. Ze skokiem 130/120 mm odpowiednio z przodu i z tyłu jest to szybki, dynamiczny i sprawny rower zarówno pod górę, jak i z góry. Długoletni entuzjasta MTB? Pokochasz go. Kupujesz swój pierwszy rower górski? W każdym przypadku to idealny rower .

 

 

Technologia Zintegrowanego Zawieszenia
Teraz, bardziej zauważalną zmianą jest to, że przeszliśmy na platformę ramy z wbudowanym amortyzatorem. Jeśli spojrzymy głębiej, to takie podejście pozwala nam na dopracowanie charakterystyki zawieszenia bez poświęcania masy. Często, kiedy pracujemy z rowerami na tym poziomie, pojęcie marginalnych korzyści staje się coraz ważniejsze. Aby uzyskać optymalną wydajność amortyzatora, transfer mocy musi być jak najbardziej bezpośredni. Chcemy uniknąć nieefektywnych ruchów kierunkowych, innymi słowy, ruchów bocznych (w kierunku przeciwnym do kierunku jazdy), kiedy amortyzator przechodzi przez proces kompresji.

Posiadanie zintegrowanego amortyzatora pozwala nam to poprawić na kilka sposobów. Po pierwsze, konstrukcja ramy wokół amortyzatora oraz mocowanie trunnionów mogą być zaprojektowane tak, aby były znacznie sztywniejsze, redukując ruch i sprzyjając bardziej efektywnemu transferowi mocy. Możemy również dodać znacznie większe łożyska do osi obrotu rury podsiodłowej, dodatkowo wzmacniając ten obszar i redukując niepotrzebne ruchy. Nasza technologia zintegrowanego zawieszenia pomaga nam również zaprojektować ramy z niżej umieszczonym amortyzatorem, co obniża środek ciężkości. W rezultacie rower zyskuje lepsze prowadzenie, a użytkownik końcowy stabilniejszą, budzącą zaufanie jazdę.

Spark 900 kolekcja
Z 16 modelami Spark 900 do wyboru, w tym 3 damskimi modelami Contessa, nowy Spark 900 jest dostępny dla szerokiego grona rowerzystów. Seria 900 jest dostępna w wersjach w pełni karbonowych, z karbonowym przednim trójkątem i tylnym trójkątem ze stopu aluminium lub w pełni aluminiowych.

 

 

 

 


 

 

 

"Naprawdę lubię jeździć na rowerach trailowych o krótkim skoku, ale przy możliwościach zjazdowych nowego Sparka 900 istnieje obawa, że mój rower enduro zostanie w szopie".


Brendan Fairclough
SCOTT DH Factory

 


 

 



Chcesz
wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego
Newslettera i otrzymuj
najnowsze informacje.


Newsletter