Opublikowano: 2021-10-18 16:51:38

Przedstawiamy nowy SCOTT Argo Plus

Całkowicie nowy kask SCOTT Argo Plus

Poznaj nowy kask trailowy wyposażyliśmy w wiele funkcji bezpieczeństwa,  w wielu kolorach, a przy tym w odpowiedniej cenie.

Nowoczesny design, lekki, funkcjonalny i wyposażony w wiele funkcji bezpieczeństwa, Argo Plus pomoże Ci pewnie wspinać się i zjeżdżać. Wszystko to za ułamek ceny kasków trailowych o podobnych właściwościach.

Chcieliśmy stworzyć kask trailowy MTB, który ma wszystko, czego potrzebują rowerzyści trailowi. Tak właśnie narodził się Argo Plus. Bezpieczeństwo i prostota były naszymi głównymi priorytetami. Zintegrowaliśmy wszystkie funkcje bezpieczeństwa, które powinien posiadać nowoczesny kask trailowy, w tym MIPS®. Naszym kolejnym priorytetem było stworzenie kasku tak lekkiego, aby rowerzyści mogli wspinać się po szlakach w pełnym komforcie. Skupiając się na najbardziej istotnych cechach, takich jak sprytnie zaprojektowane otwory wentylacyjne, osiągnęliśmy kask, który jest funkcjonalny, a jednocześnie na tyle prosty, że nie dodaje zbędnej wagi.

Dla nas design jest kluczową częścią naszych produktów. Dzięki dynamicznym, czasami agresywnym liniom, Argo Plus jest szczytem najnowszych trendów w branży i jest dostępny w wielu kolorach, tak aby dopasować się do stylu każdego rowerzysty.

Zobacz Video

Funkcje bezpieczeństwa
Rozszerzone pokrycie z tyłu i z boku kasku zwiększa ochronę głowy przed uderzeniami. Zintegrowany system ochrony mózgu MIPS® zabezpiecza naszą głowę przed uderzeniami rotacyjnymi. Pełnowymiarowy daszek pomaga chronić twarz przed słońcem i gałęziami.

Lekki, funkcjonalny i stylowy
Spakowaliśmy wszystkie niezbędne funkcje w niezwykle lekki i wentylowany kask. Argo Plus jest idealnym towarzyszem nawet na najbardziej stromych podjazdach i zjazdach. Regulowana wyściółka otwartokomórkowa z wstępnie uformowanymi liniami cięcia ułatwia przycinanie i dopasowywanie wyściółki do własnych preferencji. W przypadku konieczności zdjęcia okularów przeciwsłonecznych, sprytnie zaprojektowany uchwyt na okulary zapewnia ich bezpieczeństwo. Podążając za stylem swojego starszego rodzeństwa Stego Plus, nowy Argo Plus sprawi, że będziesz się wyróżniać na szlakach.

Wiele opcji kolorystycznych
Argo Plus jest dostępny w szerokiej gamie opcji kolorystycznych. Niezależnie od tego, jaki kolor preferujesz, mamy kask dla Ciebie.

"Argo Plus jest moim ulubionym kaskiem, gdy jeżdżę po moich domowych szlakach. Jest prosty, ale ma wszystko, czego potrzebuję, l czuję się pewnie i bezpiecznie na zjazdach. Jest lekki i ma świetny przepływ powietrza, dzięki czemu łatwo jest pedałować z powrotem na szczyt, aby wykonać kolejne okrążenie."