Opublikowano: 2023-11-04 18:11:38

Za linią mety z Bradyn Lange

ZOBACZ TERAZ: Za linią mety z Bradyn Lange

W najnowszym materiale wideo od SCOTT, Bradyn Lange opowiada o tym, jak wyścig Downieville Classic na nowo rozpalił w nim pasję do ścigania się, niezależnie od dystansu.

Downieville, Kalifornia, USA. "Kiedy przestaniesz cieszyć się tym, co robisz, wyniki nie przyjdą". Po 7 latach ścigania się o punkty UCI w Pucharze Świata MTB XCO, Bradyn Lange stracił miłość do ścigania się na rowerze. Postanowił dać jeszcze jednemu wyścigowi szansę, zanim porzuci swoje wyścigowe marzenia i skierował swoją zniszczoną furgonetkę do północnej Kalifornii na Downieville Classic.

Malutkie miasteczko Downieville w Kalifornii, zamieszkałe przez mniej niż 100 osób, jest gospodarzem Downieville Classic od 1998 roku. Tytuł All-Mountain trafia do zawodnika z najlepszym czasem w ciągu dwóch brutalnych dni wyścigów, które wspinają się na wysokość ponad 5500 stóp i zjeżdżają z zadziwiającej wysokości 11 000 stóp. Sobota to wyścig XC, a niedziela to wyścig DH, a zawodnicy muszą wybrać jeden rower, aby poradzić sobie z obydwoma.

Downieville nagradza najlepszych zawodników z umiejętnościami zjazdu i nogami do wspinaczki. To właśnie wyjątkowy format wyścigu i zrelaksowana, klasyczna atmosfera wyścigów rowerów górskich sprawiły, że Lange ponownie zapałał miłością do ścigania się w 2019 roku.

Zobacz powrót Bradyna do Downieville i poznaj jego podróż w "Beyond the Finish Line". Wideo JUŻ TERAZ!

 

Zobacz Video

 

 

 


Jednak pęknięta śledziona i pandemia COVID sprawiły, że chociaż Bradyn znalazł ogień, jego kariera wyścigowa została wstrzymana. Dopiero w 2022 roku Bradyn zaangażował się w pełny harmonogram wyścigów, startując jako najmłodszy zawodnik Elite w Life Time Grand Prix. Stając na najwyższym stopniu w Chequamegon, Bradyn zajął 13. miejsce w klasyfikacji generalnej.
 
W 2023 roku Lange powrócił do "największego wyścigu w najmniejszym mieście" z miłymi wspomnieniami  aby zobaczyć, gdzie wyląduje dzięki swojej lepszej kondycji. A także zobaczyć, jak wiele się zmieniło. Nie tylko jego #VanLife zostało poważnie ulepszone, ale dzięki wsparciu Orange Seal Academy i SCOTT Sports, Bradyn ponownie odnalazł radość z wyścigów.  "W zeszłym roku zacząłem osiągać naprawdę dobre wyniki, gdy znów pokochałem treningi i wyścigi". W Downieville przełożyło się to na 2. miejsce w klasyfikacji generalnej.

 

 

 

 

"Niezależnie od tego, czy chodzi o zawody wytrzymałościowe, takie jak Leadville, czy wybuchowe XCC, fajnie było popchnąć siebie i swój trening. Myślę, że mam jeszcze trochę czasu, aby określić, w czym chcę się specjalizować, ale na razie lubię się ścigać".

Bradyn Lange

 

 


 

 

 

 


Bradyn Lange dołączył do SCOTT na początku 2023 roku, ale już zdołał odcisnąć piętno na trwającym sezonie wyścigowym 2023 dzięki świetnym wynikom i otwartemu duchowi. Mocno rozpoczął rok, zdobywając punkty UCI, stając na najwyższym stopniu VolCAT Platja d'Aro. Następnie skupił się na Life Time Grand Prix, gdzie zajął 8. miejsce w Leadville, 7. w Crushar w Tushar i 10. w Sea Otter. Spróbował również swoich sił w wyścigach Pucharu Świata UCI XCO, udając się na wyścig w Andorze, gdzie był w stanie awansować i zdobyć kilka miejsc. Patrząc w przyszłość do 2024 roku, z niecierpliwością czekamy na to, na czym skupi się Bradyn.

 

 

 

Bradyn lubi jeździć zarówno na jednym, jak i na dwóch kołach
Zdjęcia: Tanner Stephens


Rower
W Downieville Classic Bradyn wystartował na rowerze SCOTT Spark RC. Wyposażony w pełną konfigurację Shimano XTR, Bradyn miał 36-zębową tarczę z przodu z miernikiem mocy Stages. Z tyłu kaseta miała przełożenie 10-51. Para opon WTB Ranger 2.25 toczyła się na kołach Silverton 1.0. Wewnątrz opon znajdowały się wkładki i Orange Seal jako dodatkowe zabezpieczenie. Widelec to Fox 34 Step Cast. Siodło Reform Seymour znajdowało się na szczycie sztycy Fox Transfer o skoku 100 mm. Kierownica to Fraser IC SL o kącie mostka -20 stopni i szerokości 69 cm.

 



Chcesz
wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego
Newslettera i otrzymuj
najnowsze informacje.


Newsletter