Opublikowano: 2024-11-26 16:00:00

Całkowicie NOWY SCOTT Addict RC

BEZ WYSIŁKU DO PRZODU - CAŁKOWICIE NOWY ADDICT RC

IPrzedstawiamy ZUPEŁNIE NOWY Addict RC, najlżejszy w historii rower wyścigowy SCOTT, opracowany z myślą o pozostawieniu wszystkich innych w tyle. Poznaj go już TERAZ!

Givisiez, Szwajcaria. Listopad 2024. W Addict RC zawsze chodziło o zrzucanie gramów. Najnowsza wersja została zaprojektowana, aby pomóc rowerzystom w dążeniu do przeciwstawienia się grawitacji. Zespół projektowy SCOTT miał na uwadze lekkość tego roweru 24/7 - rezultat? Niezwykła redukcja masy zestawu ramy o 300 g w porównaniu do poprzedniego modelu i bez kompromisów w zakresie osiągów wyścigowych.

Teraz nowa generacja Addict oferuje coś zupełnie wyjątkowego na rynku - kompletny rower ważący poniżej 5,9 kg z geometrią gotową do wyścigu, który poradzi sobie ze sprintem World Tour, poprowadzi ucieczkę i zdobędzie wszystkie KOM po drodze.  

Jesteś pod wrażeniem? Cóż, to dopiero początek. Czytaj dalej, aby poznać zupełnie nowy Addict RC i jego technologie.

 

Poznaj CAŁKOWICIE NOWY Addict RC

 

 

 

 

 

EXPERT LEKKOŚCI
Zaangażowanie SCOTT w tworzenie lekkich rowerów jest nierozerwalnie związane z doświadczeniem w technologii karbonowej. W przypadku zupełnie nowego Addict RC przyjęliśmy nasze podejście do produkcji rowerów szosowych z włókna węglowego i postawiliśmy je na głowie. Czerpiąc inspirację z naszego podejścia do rowerów górskich, skrupulatnie ponownie oceniliśmy nasze techniki formowania, szukając innowacyjnych sposobów na zwiększenie wydajności na szosie. Rezultat? Niezwykła redukcja masy zestawu ramy o 300 g w porównaniu do poprzedniego modelu, bez żadnych kompromisów w zakresie osiągów wyścigowych.

 

Nowy sposób formowania karbonu umożliwił nam wyprodukowanie całkowicie pustej ramy bez żadnych martwych segmentów rur. Proces ten jest dość unikalny w branży rowerowej i ma zastosowanie tylko wtedy, gdy projekt ramy jest dostosowany do tej metody produkcji.
Dzięki gładkiej powierzchni nadmuchiwanego rdzenia preformy, wnętrze ramy jest bardzo czyste i nie ma żadnych śladów pustych przestrzeni ani zmarszczek. Ze względu na precyzyjny kształt wewnętrzny, cała nadmierna żywica jest usuwana z ramy podczas procesu formowania, pozostawiając tylko to, co jest naprawdę niezbędne dla sztywności i wytrzymałości.

 

 

Stały nacisk formowania na całej powierzchni ramy zapewnia optymalne zagęszczenie warstwy i umożliwia uniknięcie dodatkowego wzmocnienia przy jednoczesnym zmniejszeniu grubości do około 0,6 mm w niektórych obszarach.

 

Zobacz Tech Video

 

INŻYNIERIA PRECYZYJNA

Nasz innowacyjny proces produkcji (PP Mandrel) umożliwia precyzyjne formowanie powierzchni wewnętrznych i stref przejściowych, w połączeniu z kształtami rur o zoptymalizowanej wytrzymałości, które eliminują dodatkowe wzmocnienia i niepotrzebny materiał wypełniający. Rezultatem są najlepsze w swojej klasie profile i powierzchnie rur, znacznie zmniejszające całkowitą masę ramy bez poświęcania wytrzymałości lub sztywności.

Dzięki lepszemu układaniu włókien węglowych, zmniejszeniu liczby elementów węglowych i połączeń oraz niezwykłej dbałości o mniejsze szczegóły, takie jak sztyca siodła i zacisk, zespół zmniejszył wagę bez poświęcania sztywności.

ZOPTYMALIZOWANA GEOMETRIA

Geometria nowego Addict RC została kompleksowo przeprojektowana, aby płynnie dostosować się do naszych nowoczesnych specyfikacji dla tego roweru, dostosowując się do szerszych opon, jednocześnie zwiększając ogólną spójność prowadzenia we wszystkich rozmiarach. Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalnym kolarzem, czy też ścigasz się w weekendy za lokalnymi KOM / QOM, nowy Addict RC obiecuje zwiększoną zwinność i szybkość reakcji, zapewniając niezrównane wrażenia z jazdy.
W standardowym wyposażeniu roweru znajdują się opony 28 mm. Jeśli potrzebujesz czegoś mocniejszego, nie ma problemu. Rama ma wystarczający prześwit dla opon 34 mm.

Dostosowaliśmy geometrię Addict RC, aby zapewnić zwinne prowadzenie podczas ciasnych zakrętów i szybkich manewrów kierownicą. Jednocześnie chcieliśmy, aby rower był wystarczająco stabilny, aby oprzeć się nagłym podmuchom wiatru i uniknąć nerwowości przy dużych prędkościach podczas zjazdu.
KOMFORT
Integracja zaawansowanej technologii formowania i przeprojektowanego systemu mocowania sztycy podsiodłowej pozwala na cieńsze ścianki rury podsiodłowej i mniejsze zużycie materiału w tej kluczowej części ramy. W połączeniu z nową, innowacyjną sztycą podsiodłową Syncros SP-R101-CF, mniejsza grubość rury podsiodłowej zwiększa elastyczność i zapewnia dodatkowy komfort podczas dłuższych przejażdżek. Co więcej, całkowicie nowy Addict RC oferuje duży prześwit na opony 34 mm, zapewniając większy komfort nawet w najtrudniejszym terenie.

INTEGRACJA SYNCROS

IC-R100-SL kokpit
Wprowadzenie nowego Addict RC przygotowało grunt pod opracowanie nowego, innowacyjnego kokpitu Syncros, IC-R100-SL. Naszym celem było stworzenie aerodynamicznej kierownicy, osiągniętej dzięki subtelnemu rozszerzeniu na końcach, aby płynnie łączyła się z dźwigniami hamulca, co skutkowało zwiększoną oszczędnością watów, ale także poprawą prowadzenia.

Nowy zintegrowany kokpit SYNCROS został również zoptymalizowany pod kątem dalszej redukcji materiału. Dzięki nowej konstrukcji mocowania mostka i zoptymalizowanemu układowi włókien węglowych, jest teraz o około 40 g lżejszy przy tej samej wytrzymałości i sztywności. Jako standard we wszystkich naszych rowerach, kokpity Addict RC oferują szeroką gamę mocowań komputera i akcesoriów. Opracowaliśmy nawet nowe mocowanie komputera dla naszych kokpitów druk 3D. Waży ono zaledwie 12 g, czyli jest o prawie 70% lżejsze niż nasze standardowe mocowania komputera obrabiane CNC.

 

 

SP-R100-SL sztyca
Symbiotyczny system ramy może działać tylko z dopasowaną sztycą podsiodłową. W przypadku nowego Addict RC oferujemy dwie różne opcje, aby dopasować się do indywidualnych potrzeb.

Nasza nowa sztyca podsiodłowa SL jest o 10% lżejsza od poprzedniego modelu. Dzięki nowej konstrukcji zacisku sztycy, która jest bardziej przyjazna dla włókien, byliśmy w stanie zoptymalizować układ sztycy i jeszcze bardziej zmniejszyć wagę, jednocześnie zwiększając elastyczność i komfort. Nowa sztyca podsiodłowa Comfort, dostępna w modelu Addict RC 10, zwiększa komfort jazdy o kolejne 30% w porównaniu z wersją SL.

Elastyczna osłona z tyłu sztycy podsiodłowej Comfort kryje w sobie magnetyczny system wsporników, który umożliwia wymianę osłony na nasze nowe tylne światło SYNCROS, gdy dni stają się coraz krótsze.

Regulacje przyjazne dla użytkownika

Zaprojektowaliśmy nowy Addict RC tak, aby można go było regulować bez wysiłku, ustanawiając nowy standard łatwości konfiguracji. Usprawniając specyfikację śrub i integrując uniwersalne narzędzie, zrewolucjonizowaliśmy proces regulacji. Umieszczony dyskretnie w kokpicie klucz T25 umożliwia rowerzystom precyzyjną regulację mostka kierownicy, kierownicy, sztycy podsiodłowej, zacisków siodła, a nawet koszyków na bidon z niezrównaną prostotą. To innowacyjne rozwiązanie nie tylko poprawia komfort użytkowania, ale także upraszcza procedury konfiguracji dla mechaników.

 

Addict RC Ultimate

 

MODELE ADDICT RC
Addict RC będzie dostępny w 5 różnych modelach, z których wszystkie korzystają z kompletnej konstrukcji z włókna węglowego HMX (HMX-SL dla RC Ultimate) i tych samych korzyści technologicznych, niezależnie od wybranego poziomu specyfikacji.

Poznaj pełną kolekcję 2025 Addict RC na SCOTT.PL
Wszystkie specyfikacje i ceny są tymczasowe i mogą się różnić.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnym Dealerem SCOTT. Kolekcja Addict RC 2025 będzie dostępna w salonach SCOTT od grudnia 2024 roku.

Addict RC Pro

 

 

 

Addict RC 10 (Yellow), Addict RC 10 (Sunbeam Black)

 

 

 

Addict RC 20 (Carbon Black), Addict RC 20 (Hushed Pink)

 

 

 

Addict RC 30 (Ash Pink), Addict RC 30 (Carbon Black), Addict RC 30 (Whale Grey)



Chcesz
wiedzieć więcej?

Zapisz się do naszego
Newslettera i otrzymuj
najnowsze informacje.


Newsletter